ezen a 4 összetevőn múlik az ajánlatod sikere

Pörgessük végig az alapokat, hogy utána rátérhessünk a lényegre. A hirdetésed, a funneled, a webinárod, a bármid sikere nagyarányban az ajánlatodon múlik. Ha az ajánlatra a célcsoportod a fülebotját sem mozdítja meg, akkor hiába próbálkozol: Jobb kreatívval, Hatékonyabb szöveggel, Szebb …

Tovább olvasom

Gyógyítható a reklámvakság?

Hogyan készíts eredménytelen videó hirdetéseket? 1. Google-be írd be: „video ad best practices”2. Kattints az első 10 találat bármelyikére3. Kövesd bármelyik cikkben található tanácsot: „az első 3 másodpercben jelenjen meg a márka” „De Dani, nem is szerepel mindegyik cikkben ez …

Tovább olvasom

Így számolj marketinget

Miért hibás büdzsé felől megközelíteni a marketingtervezést? Beléptünk a nagyvállalatoknál „marketing évtervezésnek” csúfolt időszakba. Ha nem ismernéd, elmondom neked ez pontosan mit is jelent a multik nyelvén. Az üzleti stratégiai osztály fogja az összes kontrolling adatot az elmúlt 1 évből, …

Tovább olvasom

Facebook hirdetés alapok

Szeretnél új, potenciális érdeklődőket/vásárlókat elérni a világ egyik legnagyobb online hirdetési felületén? Honlapod/webáruházad látogatóinak számát növelnéd az iparágad/témád iránt valóban érdeklődő felhasználókkal? Magyarországon a Facebook hirdetési rendszerében több mint 5 millió felhasználó közül választhatod ki és szólíthatod meg célközönséged. A …

Tovább olvasom

Google Ads alapok

Google ads alapok Naponta 3,5 milliárd keresést indítanak a felhasználók világszerte. Magyarországon régóta több, mint 95%-ban a Google keresője a legnépszerűbb, ezért nálunk is jelentős mennyiségű keresés történik nap, mint nap. A keresési találatok nagy részénél megjelennek Google Ads keresőhirdetések …

Tovább olvasom

Marketingterv készítés

Minden sikeres munka a tervezéssel kezdődik. Nincs ez másképp a marketingnél sem. Mi az a marketingtervezés? És hogyan tervezd meg a marketinged? Miért van erre szükséged egyáltalán? Ezt fogjuk megnézni, tarts velünk! Mi az a marketingtervezés? A marketingtervezés egy olyan …

Tovább olvasom

Email marketing tippek

Az email marketing a mai napig egy hatékony marketing eszköz. A legtöbb embernek rengeteg e-mail érkezik az elektronikus postaládájába, de ennek ellenére is az egyik legszemélyesebb kapcsolat építhető ki a célcsoportunkkal. Ebben a blogbejegyzésben összefoglaljuk mik az előnyei az email …

Tovább olvasom

Inbound marketing

Ha a vállalkozásod egy kicsit is halad a korral, akkor nagy esély van rá, hogy te is inbound marketinggel próbálsz elsősorban érvényesülni, mégha nem is tudatosan. Ha viszont valamiért lemaradtál, és outbound marketinget végzel leginkább, akkor pedig szinte biztos, hogy …

Tovább olvasom

Account based marketing

Az account based marketing – rövidítve ABM – még nem annyira ismert hazánkban annak ellenére, hogy hatalmas lehetőségeket biztosít elsősorban a B2B értékesítésben, és ügyfélszerzésben. De mi az az ABM, és milyen esetekben tudod felhasználni ezt a forradalmasító marketinget? Mai …

Tovább olvasom