Szeretnél új, potenciális érdeklődőket/vásárlókat elérni a világ egyik legnagyobb online hirdetési felületén?
Honlapod/webáruházad látogatóinak számát növelnéd az iparágad/témád iránt valóban érdeklődő felhasználókkal?
Magyarországon a Facebook hirdetési rendszerében több mint 5 millió felhasználó közül választhatod ki és szólíthatod meg célközönséged. A felhasználókat a tartalom fogyasztási szokásaik alapján különféle érdeklődési körökbe csoportosítja a rendszer. A felhasználók saját magukról is rengeteg információt önként is megadnak, ezért az érdeklődésükön felül demográfiai, földrajzi és időbeli megjelenés szerint is tudjuk szűrni kinek akarjuk megjeleníteni a hirdetéseket. A Facebook hirdetéseket a megfelelő felhasználóknak, a megfelelő helyen és a megfelelő időben tudjuk megjeleníteni.
Ha a vállalkozásodnak van már Facebook oldala, akkor biztos te is tapasztaltad, hogy csökken a hirdetés nélküli posztok elérése az oldal követői között. Folyamatosan új algoritmusok bevezetése “rákényszeríti” a Facebookon jelenlévő cégeket, hogy a fizetett hirdetéseken keresztül érjék el a követőiket, illetve szerezzenek új követőket és vásárlókat.
Az elmúlt években Facebookon lehetett elérni a leghatékonyabban a felhasználókat. Mi a Meshwork-nél úgy gondoljuk ez a következő években sem fog változni. Tehát két megoldás maradt. (Valljuk be, az egyik még megoldásnak sem nevezhető.)
Kesergünk tovább és szitkozódunk, hogy a Facebook milyen igazságtalan lépéseket tesz a Facebook oldalakkal szemben, vagy
Elkezdünk okosan és átgondoltan hirdetni.
Na, de mit értünk az alatt, hogy “okosan és átgondoltan hirdetni”? Először is gondoljuk át mire szeretnénk használni a Facebook oldalunkat. Másodszor határozzuk meg a célközönségünket. Harmadszor pedig építsük fel a célzási szisztémánkat. (Milyen felhasználókat, mikor és milyen üzenettel akarunk megszólítani). Egyszerűen hangzik?
Három egyszerű lépés, amihez szükséged van időre, a hirdetési rendszer ismeretére és tapasztalatra.
Eszünk ágában sincs félrevezetni téged. Ezekre a lépésekre te is képes vagy. Meg tudod tervezni a stratégiád, meg tudod tanulni a hirdetési rendszer használatát és meg tudod szerezni a szükséges tapasztalatot.
Viszont ha együtt működsz velünk, akkor mindezt közösen tudjuk megvalósítani, amivel időt nyersz, mert:
Megfelelő kérdésekkel és tanácsokkal tudunk segíteni a tervezésben, tehát gyorsabban összeáll a hirdetési szisztémád
Ismerjük a Facebook hirdetési rendszerét, napi szinten dolgozunk benne és folyamatosan képezzük magunkat, tehát neked nem kell erre időt szánnod.
Kellő tapasztalattal rendelkezünk, hogy tudjuk mi az ami működik és mi az, amivel nem érdemes foglalkozni, mert nem fog eredményt hozni.