Marketing vezérelt vállalkozás

Mit jelent a marketing vezérelt vállalkozás?

Egy vállalkozás akkor marketing vezérelt, ha képes:

  • a célcsoportot problémáját vagy helyzetét megoldó terméket vagy szolgáltatást fejleszteni.
  • folyamatosan új érdeklődőket és potenciális vevőket szerezni.
  • a meglévő ügyfeleket hosszú távon megtartani. Az ügyfél-elégedettséget növelni és újból értékesíteni termék- vagy szolgáltatásfejlesztés segítségével.

A marketing vezérelt vállalkozás azt jelenti, hogy a piacról begyűjtött információ morzsák alapján történik bármilyen változtatás.

Új terméket vagy szolgáltatást akarunk fejleszteni?

Vizsgáljuk meg, hogy a célcsoportunknak jelenleg melyik problémájára vagy helyzetére nem nyújt (a célcsoport számára kielégítő) megoldást egy másik piaci szereplő!

Rengeteg időt kell fordítani az ügyfelekkel történő kommunikációra anélkül, hogy előrelépés történne?

Vizsgáljuk meg, hogy a marketingkommunikációnkkal a cég számára ideális ügyfeleket szólítjuk-e meg és kommunikáljuk-e mire van szükségünk a hatékony közös munkához!

A cég nem szállítja azt a profitot, amit az üzleti tervünk szerint elvárunk tőle?

Vizsgáljuk meg, hogy a célcsoportunk hogyan reagál ha változtatunk az árazáson. Vagy nézzük meg mennyibe kerül jelenleg egy új ügyfél megszerzése és átlagosan mennyi bevételt termel egy ügyfél.

A cikknek az a célja, hogy az eredményes online marketinghez szükséges alapokat átadjam. Ezekre építkezve, több és/vagy jobb minőségű ügyfeleket szerezhetsz a céged számára. Akár külső szakértők segítségével, akikkel könnyebben szót fogsz érteni és tudni fogod melyik marketing feladatokat is szeretnéd kiszervezni.

Szólj hozzá!